Friday, July 6, 2012

nOthing tO say

                                         
     piuuu~ terlalu lama aku xmeng update blOg.. nak kata bzy x jugak... malas.. lagipun xde idea nak dicurahkan..huhu..
    dah stahun aku duk sarawak ni..mcm2 pengalaman duk negeri org ni, maklumlah jauh dari kuarga...tapi jauh camna pun kalO still kat negeri sndri, xde hal la..tp kalo kt tmpat org ni susah skit la... sensitive pla, ada prob skit nak ngadu kat mak, ada prob skit nak touching, nak nanges la...hurm, biasa la tuh..
   tapi aku rasa, sejak aku duk swak ni, aku lg survive la... kalo kat sabah survive jugak, tp xla la sesurvive sini..bayangkan aku pernah xde sesen pun dlm purse, tapi masih bOleh ketawa ketawi... pernah xmakan.. pernah x mandi..ehhh...silap..
     suma mende2 ni buat aku lagi matang, lagi tabah dan macam2 la... yang paling penting ajar aku erti kasih sayang seOrang ibu, adik, abang dan kakak ... i lOoove them sO much!
      dan satu benda yg best bila duk kat negeri org ni adalah...aku belajar bahasa baru.. 
     nang mula2 kamek sedeh diam sittok, mun di ikutkan hati lama dah kamek balit, tp lama2, kamek kedak jatuh cinta dgn swak...hehehe...kalO rakyat swak baca malu la, ayat tunggang kuda  terbalik...
   
~ dont make yOur prOblem as prOblem, but make it yOur teacher whO teach yOu to be strongest ~

No comments: